Søk i denne bloggen

søndag 27. mars 2011

Hobbyrom!!

Nå er det en drøy måned igjen til vi flytter inn i vårt helt nye hus!! Da skal mannen og jeg dele et rom til hobby og kontor!! (Passe på nå når vi bare har et barn...) Det blir så deilig med et ordentlig rom med litt oversikt! Her vi bor nå har jeg hatt scrappe-sakene inni et skap og det har vært litt tiltak å ta ut alt for å lage et kort, for så å stable alt inn igjen...

Hvordan det blir til slutt vet vi ikke enda, men her er iallefall parketten ferdig lagt!

2 kommentarer:

  1. Det både ser og høres aldeles herlig ut!! *litt sjalu her jeg bor på 58 kvm* :-D

    Jeg må forresten få takke deg for at du vil være med på påskegibort-lotteriet mitt! Ønsker deg lykke til!

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg veldig! Nå er det bare 3 uker til vi overtar. Eneste jeg vet sikkert er at vi skal ha benkeplate under hele veggen ved vinduet, og til venstre skal vi ha en expedit hylle 5x5. Åh som jeg gleder meg til orden!! Gleder meg til lotteri-trekning, håper jeg vinner :-)

    SvarSlett