Søk i denne bloggen

mandag 5. desember 2011

Julegardiner

Ikke lett å finne gardiner, og med nytt hus med åpen kjøkkenløsning er det mange vinduer. 8 stk faktisk. Valgte å henge opp jule-gardiner kun på kjøkkenet. Så var det å finne gardiner da... Der jeg var og kikka hadde de selvfølgelig bare en og to igjen av de jeg likte...Jeg trengte tre. Til slutt kjøpte jeg kappe-metervare på Hansen & Dysvik, dro frem symaskinen og sydde inn sårkantene. Ble veldig fine synes jeg, og ikke ble jeg ruinert heller :-)


Har leita litt etter gardin til gangen også. Vinduet er smalt så jeg synes egentlig at denne er for bred, men valget falt på denne til slutt. Denne er også kjøpt hos Hansen & Dysvik. Kappe-metervare som jeg har sydd inn kanten på. Ser nå at mannen har tredd spennstanga i feil åpning :-)



Har begynt å pynte litt til jul, og jule-musene må frem. Disse har jeg laget for lenge siden ;-)


Idag har fine nissegutten vår bakt pepperkaker!
Dypt konsentrert...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar